سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

برنجستانک کجاست؟

روستای برنجستانک یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری در میان مردم است. برنجستانک محلی مناسب برای رفع خستگی و فرار از مشغله های فکری و شغلی است که در استان مازندران قرار دارد. این روستا به دلیل موقعیت مکانی اش دارای آب و هوایی بسیار معدل و مناسب است. به همین علت بازدید کننده ها و گردشگران بسیاری به آن سفر می کردند. همین امر سبب شد که این روستا تبدیل به مجموعه ی گردشگری شود و امکانات بسیار زیادی به آن افزوده شود. اگر قصد سفر دارید اما هنوز نمی دانید که مقصدتان کجاست ، پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله قصد دارم همه چیز را درباره برنجستانک و امکانات آن بازگو کنم.

 

برنجستانک کجاست؟

این مجموعه گردشگری و تفریحی در استان مازندران قرار دارد. موقعیت مکانی دقیق این روستا در ارتفاعات سواد کوه و در بخش نارنجستان می باشد. برای دسترسی به این روستا باید خود را به دهستان چای باغ برسانید. این جاذبه تفریحی از تهران حدود 3 الی 4 ساعت فاصله دارد. مسیر دسترسی به این جاذبه تفریحی گردشگری آسفالت می باشد و مسیر راحتی است. بهترین مکان برای تعطیلی های آخر هفته برنجستانک می باشد. پیشنهاد می کنم سفر به این دهکده زیبا را در برنامه سفری خود قرار دهید.

امکانات مجموعه تفریحی برنجستانک

این مکان به دلیل فاصله کمی که با تهران دارد جزو تفرجگاه های محبوب ساکنین تهران می باشد. همچنین آب و هوای مناسب و طبیعت بکر و سرسبز آن باعث می شود تا افراد برای پیاده روی در طبیعت و استفاده از این امکاناتش به آن سفر کنند.در این روستا امکانات رفاهی ، اقامتی و تفریحی زیادی وجود دارد. علاوه بر این طبیعت سرسبز آن نیز دلیل خوبی برای سفر به آن است.

سد برنجستانک

یکی از جاذبه های گردشگری این روستا سد برنجستانک می باشد. این سد وسعت بسیار زیادی دارد و از آن استفاده های مختلفی می شود. یکی از این تفریحات ماهی گیری می باشد. ماهی گیری طرفداران بسیار زیادی دارد برای همین افراد برای انجام این عمل به این سد میروند و از این امکان تفریحی استفاده می کنند. از دیگر تفریحات آبی این مجموعه قایق سواری و کشتی سواری می باشد. بسیاری از نقاط این سد ، که جنگل آن را پوشانده به وسیله قایق قابل دسترسی نیست و به همین علت بهتر است که به وسیله کشتی از این جنگل ها دیدن کرد. قایق هایی که در این سد کریه می دهند نیز هم از نوع موتوری و هم از نوع پدالی می باشد.

بهترین زمان سفر به برنجستانک چه زمانی می باشد؟

این جاذبه ی تفریحی در تمام فصول سال زیبایی های خودش را دارد. در فصل بهار و تابستان آب و هوای این منطقه بسیارمعتدل و مناسب برای سفر می باشد. اما در فصل پاییز هوا کمی خنک تر است و برای سفر به آن باید تجهیزات کامل تر و مناسبی را با خود ببرید. مناسب ترین زمان برای بازدید از این مجموعه دیدنی و تفریحی فصل بهار و تابستان می باشد. اما بهترین زمان برای سفر ، اردیبهشت ماه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.