سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

تفریحات هیجان انگیر تهران

همانطور که می دانید شهر تهران مقصد بسیاری از بازدید کنندگان و مسافران است. در این شهر جاذبه های دیدنی فراوانی وجود دارد که برای بازدید از تمام آن ها، 1 ماه کافی نیست. بسیاری از مسافران به قصد بازدید از جاذبه های تاریخی به این شهر می آیند. جمعی دیگر برای بازدید از جاذبه های طبیعی این شهر و بسیاری دیگر برای استفاده از امکانات تفریحی به تهران سفر می کنند. در این مقاله قصد دارم تعدادی از تفریحات هیجان انگیز تهران را معرفی کنم. پس اگر قصد سفر به این شهر را دارید و یا می خواهید با امکانات تفریحی این شهر آشنا شوید پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید.

 

بانجی جامپینگ تهران

یکی از پر طرفدار ترین تفریحات هیجان انگیز تهران بانجی جامپینگ است. این تفریح هیجان انگیز محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دارد وسالانه افراد بسیاری برای استفاده از این امکان تفریحی به سمت این جاذبه تفریحی حرکت می کنند. در شهر تهران دو بانجی جامپینگ وجود دارد. یکی از آنها در توچال تهران و دیگری در بوستان ولایت قرار دارد.

اتاق فرار(scape room)

حتما تا به حال نام اتاق فرار به گوشتان خورده است. اتاق فرار یکی از محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در شهر تهران می باشد. این جاذبه تفریحی شعبه های متعددی در شهر تهران دارد. در واقع این اتاق ها انواع مختلفی دارند که در هر کدام از آنها، معمایی نهفته است. افرادی که به این اتاق های فرار می روند در اتاقی حبس می شوند و باید با حل کردن معما هایی که در این اتاق تعبیه شده است، راه خود را به بیرون پیدا کنید.

کافه های مخصوص بازی

در تهران کافه های زیادی وجود دارد که مخصوص نشستن و گذراندن وقت می باشد. در این کافه ها می توانید ساعت ها بنشینید و بازی کنید. حتما برایتان پیش آمده است که بخواهید در مکانی بنشینید و در جمع دوستانه خود گپ و گفت کنید و سرگردم شوید. این کافه ها مناسب شما هستند و شما می توانید با مراجعه به آنا، از بازی های متعددی که دارند استفاده کنید.

پینت‌بال

پینت بال یکی از بهترین تفریحات هیجان انگیز در تهران می باشد. در این بازی افراد لباس های مخصوصی به تن می کنند و سپس با استفاده از تفنگ هایی که در آن مجموعه وجود دارد، سعی بر کشتن تمام افراد تیم حریف و پیروزی بر آنها را دارد. البته باید ذکر کنیم که این تفنگ ها واقعی نیستند و گلوله های آنها رنگ می باشد که پس از اصابت به هدف، رنگ بر تن حریف پخش می شود و نشان می دهد که آن فرد دیگر نمی تواند به بازی ادامه دهد و باید زمین را ترک کند.

بالن سواری

بی شک یکی از بهترین تفریحات هیجان انگیز تهران بالن سواری است. در قسمت شمالی تهران و در بین شهر های دماوند و فیروزکوه، منطقه ای وجود دارد که در آن می توانید بالن سواری کنید و از بالا منظره زیبای طبیعت را تماشا کنید. برای رفتن به این منطقه باید با راندگی در حدود 1 ساعت و نیم از شهر تهران خارج شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.